torsdag, september 24, 2009

Ruta, cupfinale og kjærlighetssorg

Ruta:
Frida har fått en grei forståelse av at det handler om å finne sentrum. Hun kan fremdeles surre litt rundt inne i ruta før hun finner midta, så jeg vil jobbe mer med å gå rett inn. Jobber fremdeles på 1-3 meters avstand. La inn en kjede: inn i ruta - stå - dekk. Fant senere ut at hun trivdes bedre (ble mer gira, ørene frem og en helt annen holdning) når jeg kun kjørte inn i ruta - dekk, altså droppet ståen. Kommer til å jobbe kun med ruta frem mot neste helg, må etterhvert legge inn både avstand og fart. Bli-delen og innkalling bakfra har jeg jobbet med tidligere, det er null problem.

Molde skal spille cupfinale!! :D
Desverre er det noen som har plassert finalen på helt feil helg. De må jo skjønne at de ikke kan legge cupfinalen til Maria Hagstrøm-helga. Jeg klarer ikke å være både i Trondheim og i Oslo på samme tid! Snakk om dilemma. :/

Kjærlighetssorg:
Jeg har faktisk litt kjærlighetssorg for tiden. Det gikk nemlig opp for meg at neste Sandane-helg er den siste. Jeg ble litt matt av tanken, og så kjente jeg at en liten sorgreaksjon var i emning. En følelse av tomhet som jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar