søndag, november 10, 2013

Fotoshoot med hundene


Jeg har en kamerat som driver litt med foto. Han har et studio i sentrum, og der tar han imot både folk og dyr. I og med at jeg ikke har kamera, og at jeg så og si aldri får tatt gode bilder av hundene, var det å ta studiebilder en fin mulighet til å få foreviget jentene. Å få tatt bilder med helt ren bakgrunn er også ganske kult, da er det bare hundene det handler om. I studio tok Frida scenen med en gang, og hun viste hele repertoiret sitt (på en gang). Tiki skjønte ikke helt konseptet med rampelys, og jeg har heller ikke trent triks med henne, men hun kan å fryse i flere posisjoner, så da jobbet vi med det. Neste gang vi leker med Hansi, skal jeg ha lekeøkter som blir knipset, men denne gangen skulle det bare være hundene. Under er de bildene som skal henge i nyhuset.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar