torsdag, desember 24, 2009

God jul

Frida ville at vi skulle skrive en liten julehilsen på bloggen vår. Jeg prøvde å fortelle henne at den liksom skal handle om trening, men hun insisterte. Jeg tror hun har et ganske stort eksponeringsbehov.

I alle fall ønsker vi alle venner og kjente en riktig god jul, og et supert nytt år. Og en nyttårsaften uten så mange raketter (Frida har nemlig hørt at mange blir så innmari redde av dem).

Frida håper for sin del at jula blir fylt med turer. Hun er nemlig litt redd for å bli tjukk. Og det hjelper ikke akkurat at jeg har begynt å kalle henne "pølse". Skikkelig hyggelig kallenavn. Jeg må nok passe på vekta selv, ikke akkurat et poeng å bli enda mer omfangsrik, så jeg tror nok vi skal få til noen turer. Må jo lufte skiene også.

Juleklem og kos fra oss begge.

1 kommentar:

  1. Jeg og Hermine vil ønske dere begge en fortsatt god jul og romjulstid :)
    Vi må passe på vekta vår vi her også tror jeg :P
    hehehe :)

    Juleklemmer

    SvarSlett