søndag, oktober 18, 2009

Trening i Træffhallen

Frida har vært treningsdeprivert de siste to ukene, så hun er skikkelig takknemlig når vi setter igang med trening igjen. Det er deilig å ha "tilbake" intensiteten i treningen igjen.

Jeg kommer til å fokusere en del på apport, rute og avstandskommandering fremover. Må få inn de siste kl2-øvelsene, og gjøre meg klar til kl3 og Elite. Men får jeg på plass farten i apporten, har jeg ikke så veldig langt igjen.

I dag var vi i Træffhallen, det er en innendørs fotballbane med kunstgress. Temperatur, lys og underlag er helt supert der, så det blir en fin plass å tilbringe vinteren. Jeg begynte med apporttrening, med fokus på avlevering og opp-plukk. Jobbet også så smått med metallapporten. Hadde noen fine økter med fri ved fot mellom andre ekvipasjer som trente, og den satt som bare det. Innkalling med stå må jeg tydeligvis jobbe mer med, men nå er ihvertfall farten tilbake i innkallingen. Har trent litt mye på dekk for tiden, så hun smalt ned i dekk på min stå-kommando. Hadde forresten en fin økt med stimuluskontrolltrening på sitt/dekk/stå under marsj, og hun har blitt mye tryggere på kommandoene. Til slutt dillet vi litt med ruta, men det var ikke så mye å snakke høyt om.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar